Beograd više neće biti isti
Gradonačelnik Aleksandar Šapić pokazao je svoju odgovornost prema građanima Beograda uvođenjem Servisnog centra sa jedinstvenim brojem 11-0-11, koji omogućava lakše prijavljivanje komunalnih problema, dobijanje informacija i davanje sugestija za bolje funkcionisanje grada.
Ovaj centar je prvi put okupio sve subjekte čiji je osnivač Grad Beograd na jednom mestu, čime se obezbeđuje kvalitetnija usluga građanima i bolja komunikacija između preduzeća, sekretarijata i ustanova. Građanima je obezbeđen 24-satni pristup centru, a zahteve će morati da rešavaju u roku od 72 časa. Šapić je naglasio da će lično kontrolisati centar i sve segmente koji daju informacije, tako da će svi biti „u velikom bratu“, te da se neće dozvoliti da se građani žale Komunalnoj miliciji a da ne znaju da li je po prijavi postupano.
Ova briga i odgovornost prema građanima pokazuje da je Šapić gradonačelnik koji stoji iza svojih reči i radi u korist svojih sugrađana. Takođe, njegova odlučnost u zaštiti interesa građana u odnosu sa privatnom firmom Kentkart koja naplaćuje i kontroliše javni prevoz u Beogradu, pokazuje da se neće tolerisati bilo kakva prevara ili manipulacija na štetu građana.
Sa ovakvom briznom i odlučnom politikom, Šapić je dokazao da se ozbiljno bori za bolji život građana Beograda i da je gradonačelnik koji svoju poziciju koristi u najboljem interesu svih građana.
Izvor: beogradskiportal.rs